آهنگ خیانت در رفاقت با صدای احمد نیکزاد

تاریخ انتشار آهنگ : 1398/12/25

نوازنده : عارف شیخی ، میکس و مسترینگ : منصور اسحاقی

با تشکر از : جمشید کیانی ، تقدیم به : روشن اخوان

لینک دانلود + پخش آنلاین

خیانت در رفاقت - 4.16 مگابایت   دانلود آهنگ

متن آهنگ :

وسه خل خلی تا کی تاوون هادم تاوون هادم - ناخامه بهانه دست قانون هادم قانون هادم

تا کی شه دشمنونه امون هادم امون هادم - منه بروته ولا همون آدم همون آدم

نخوامه حال خراب به من مجازی هاکنم ، منه کار نارین خامه شه جان جا بازی هاکنم
منسه اتا دوتا پیک عرق بیارین ، خامه شه دلبرسه امشو نخشی هاکنم

***

گته ازدار ومو من ریشه بیمه ریشه بیمه ، مثله پیره ورگه بی ویشه بیمه ویشه بیمه

عاشق تنهائون تیشه بیمه تیشه بیمه ، تیکه تیکه بسون شیشه بیمه شیشه بیمه

نخوامه حال خراب به من مجازی هاکنم ، منه کار نارین خامه شه جان جا بازی هاکنم 
منسه اتا دوتا پیک عرق بیارین ، خامه شه دلبرسه امشو نخشی هاکنم

***

تیزیه روزگاره بد بخردمه بد بخردمه ، بلد کار نومو خط بخردمه خط بخردمه

از دست یار من دست رد بخردمه رد بخردمه ، هر چی بخردمه از نامرد بخردمه بد بخردمه

نخوامه حال خراب به من مجازی هاکنم ، منه کار نارین خامه شه جان جا بازی هاکنم 
منسه اتا دوتا پیک عرق بیارین ، خامه شه دلبرسه امشو نخشی هاکنم